Menu
0 Comments


  1. Vyplňte reklamačný protokol, ktorý nájdete tu: OBCHODNÉ PODMIENKY. Tento protokol obsahuje všetky dôležité informácie, ktoré sú nevyhnutné pre bezproblémové vybavenie reklamácie. Do protokolu, prosím, uveďte dôvod reklamácie.
  2. V protokole uveďte číslo bankového účtu.
  3. Vyplnený protokol je nutné vytlačiť a vlastnoručne podpísať.
  4. Protokol vložte do zásielky, ktorá bude obsahovať reklamovaný tovar. Tovar je nevyhnutné zabaliť tak, aby obal dostatočne bránil poškodeniu reklamovaného výrobku počas prepravy.
  5. Spolu s protokolom reklamovaného tovaru odporúčame, z dôvodu urýchlenia komunikácie, priložiť kópiu daňového dokladu – faktúry. 
  6. Tovar je nutné poslať vždy kompletný – nie je možné poslať len jeho poškodenú časť.
  7. Tovar zasielajte na adresu: Martina Mihályová, Kalinčiakova 8, Košice 040 01.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Kontaktujte nás
close slider

    Pokračovaním v prehliadaní tejto webovej stránky súhlasíte s používaním cookies. viac informácií

    Nastavenia cookies na tejto webovej stránke sú nastavené na "Povoliť cookies" vám prehliadanie možné skúsenosti. Ak budete pokračovať na používanie tejto webovej stránky bez zmeny nastavenia cookies alebo kliknite na tlačidlo "Prijať" nižšie potom dávate súhlas k tomu.

    Zavrieť